دانلود

دانلود

دانلود آهنگ
دانلود

دانلود

دانلود آهنگ

الگوریتم دریافت سه 3 متغیر و بررسی اینکه تشکیل مثلث میدهند



برای دریافت به ادامه مطلب بروید
برچسب ها:

الگوریتمی بنویسید که سه عدد را گرفته و مشخص کند آیا این . ... وارد نشده: متغیر بررسی ... رسم برنامه ای که مختصات سه نقطه را بگیرد و در صورت تشکیل مثلث، آن را رسم ... که 3 عدد از ورودی دریافت کند و مشخص کند که آیا این سه عدد تشکیل یک .
آموزش الگوریتم و فلوچارت - تالار گروه تخصصی بوشهر تیم
tid=664
۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 3پست - ‏2 نویسنده
می خواهیم با داشتن قاعده و ارتفاع مثلث، مساحت آن را محاسبه کنیم. ... فرض کنید کتابی داریم و می خواهیم آن را بخوانیم، برای مطالعه کتاب از ابتدا تا انتها باید ... الگوریتمی بنویسید که میانگین سه عدد 2، 3 و 5 را محاسبه و چاپ نماید. .... در عبارت 5 + (3*2) = A اعداد 2، 3 و 5 مقادیر ثابت، A متغیر و علامتهای جمع و ضرب ...
[PDF]اﻟﮕﻮرﻳﺘﻢ و ﻓﻠﻮﭼﺎرت ﻠ ﺎ اﻟﮕ - دانشگاه شاهد
ch5-Algorithm.pdf
-3. ﺗﻌﻴﻴﻦ ورودی و ﺧﺮوﺟﻲ ﻣﺴﺌﻠﻪ. :(. داده ﻫﺎ و اﻃﻼﻋﺎت. ) -4. ﺑﺮرﺳﻲ راه ﺣﻞ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻔﻲ ﺑﺮای ﻣﺴﺌﻠﻪ. -5 ... اﻟﮕﻮرﻳﺘﻢ درﻳﺎﻓﺖ و ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻧﻤﺮات ... ﻗﺪم. -1. دو ﻋﺪد ﺻﺤﻴﺢ را از ﻛﺎرﺑﺮ ﺑﮕﻴﺮ و در ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎی a. و b. ﻗﺮار ﺑﺪه. ▫. ﻗﺪم. - 2. ﻣﺘﻐﻴﺮ i=1 .... ﻓﻠﻮﭼﺎرﺗﻲ رﺳﻢ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﺳﻪ ﺿﻠﻊ ﻳﻚ ﻣﺜﻠﺚ را ﺧﻮاﻧﺪه، ... ﺗﺸﻜﻴﻞ ﻳﻚ ﺣﻠﻘﻪ (LOOP).
نمونه سوالات هنرستانهای فنی (کامپیوتر)
3-برنامه ای بنویسید که یک عدد را گرفته سپس زوج یا فرد بودن عدد را بررسی کند ... الگوریتمی بنویسید که دو متغیر عددی A,B را دریافت کرده ، سپس محتوای آنها را ... الگوریتمی بنویسید که از بین اعداد 3 رقمی آنهایی را که رقم یکان فرد- دهگان زوج .... الگوریتمی بنویسید که ارتفاع و قاعده ی یک مثلث را دریافت کرده مساحت آن را چاپ کند ...
[PPT]اسلاید الگوریتم و فلوچارت
الگوریتم%20و%20فلوچارت[3591954].PP...
دانشجو پس از مطالعه این فصل باید بتواند: مقدمه ... مثال: الگوریتمی بنویسید که سه عدد از ورودی دریافت کرده مجموع و میانگین. سه عدد را ... سپس با استفاده از یک متغیر کمکی محتویات این دو عدد را جابجا می‌کنیم : 12. 15. temp ... آن بر 3 و 5 را بررسی نماید.
[PDF]اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ و ﻓﻠﻮﭼﺎرت
فصل-دوم-الگوریتم.pdf
ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﻪ ﻟﺰوم ﺗﺸﮑﯿﻞ آن از دﺳﺘﻮرات ﺳﺎده و ﻗﺎﺑﻞ ﻓﻬﻢ، در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺗﻤﺎم ﺣﺎﻻﺗﯽ ﮐﻪ ... ﺑﺎ ﺑﺮرﺳﯽ اﯾﻦ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﺸﺨﺺ ﻣﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ ﺑﺮای ﺑﯿﺎن اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ﺣﻞ ﯾﮏ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮارد ... Page 3 .... اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ درﯾﺎﻓﺖ ﻃﻮل و ﻋﺮض ﯾﮏ ﻣﺴﺘﻄﯿﻞ و ﻣﺤﺎﺳﺒﮥ ﻣﺤﯿﻂ آن اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ٢.٢: .... اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽ ﻣﺤﺘﻮای دو ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺑﺪون اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺘﻐﯿﺮ ﮐﻤﮑﯽ اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ۵.٢: ..... ﻓﻠﻮﭼﺎرﺗﯽ رﺳﻢ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﺳﻪ ﻋﺪد را از ورودی ﺧﻮاﻧﺪه و ﻣﺸﺨﺺ ﮐﻨﺪ آﯾﺎ ﻣﺜﻠﺚ ﻣﺜﺎل ۶ . ۵.٢.
[PDF]الگوریتم و فلوچارت
ﻳﺎﻓﺘﻦ ﻣﺴﺎﺣﺖ ﻳﻚ ﻣﺜﻠﺚ ﺑﺎ داﺷﺘﻦ اﻧﺪازه ﻗﺎﻋﺪه و ارﺗﻔﺎع آن. •. داده ﻫﺎ. (. ورودی. ) ... اﻟﮕﻮرﻳﺘﻤﻲ. (. و ﻳﺎ ﻣﻨﻄﻘﻲ. ) اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻲ ﻛﻨﻴﻢ . –. ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻛﺘﺎب. –. ﺗﻌﻮﻳﺾ ﭼﺮخ ﭘﻨﺠﺮ ﺷﺪه. –. ﭘﺨﺘﻦ ﻏﺬا. – ... اﻟﮕﻮرﻳﺘﻢ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ و ﭼﺎپ ﻣﺠﻤﻮع دو ﻋﺪد. 10. و. 20. 1. ﺷﺮوع. 2. ﻋﺪد. 10. را در ﺧﺎﻧﻪ. (. ﻣﺘﻐﻴﺮ. (A. ﻗﺮار ﺑﺪه. 3. ﻋﺪد. 20 .... ﺑﺎ درﻳﺎﻓﺖ. N. از ورودی ،. ﻓﺎﻛﺘﻮرﻳﻞ آﻧﺮا ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ و. ﭼﺎپ ﻛﻨﺪ . N! = 1*2*3*….*(N-1)*N. ﺷﺮوع. N. را ﺑﮕﻴﺮ.
[PDF]الگوریتم و فلوچارت
-3. تعیین ورودی و خروجی مسئله. : ). داده ها و اطالعات. (. -4. بررسی راه حل های مختلف مسئله ... برای دریافت اطالعات از ... فلوچارتی رسم کنید که سه ضلع یک مثلث را خوانده، تعیین کند که آیا مثلث قائم ... از الگوریتم که چندین بار اجرای آنها تکرار می گردد تشکیل ... برای ساختن یک حلقه از یک متغیر کمکی استفاده می گردد، این متغیر را.
[PPT]الگوریتم و فلوچارت
ID=615ff9e2-e86d-441c-a49d...
منظور از زبان دقیق: آن است که الگوریتم دقیقا“ به همان صورتیکه مورد نظر ... 4- بررسی راه حل های مختلف مسئله ... ادامه مثال 3. مثال 4: فلوچارت برنامه ای را رسم کنید که دو عدد را خوانده سپس مقادیر آن دو را با هم جابجا نماید. روش اول : استفاده از متغیر کمکی ... که سه ضلع یک مثلث را خوانده، تعیین کند که آیا مثلث قائم الزاویه است یا خیر؟
الگوریتمی بنویسید که سه عدد را گرفته و مشخص کند آیا این ...
۱۱ فروردین ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 1- شروع 2- سه عدد را دریافت و در c , b , a قرار بده 3- اگر a + b > c یا b + c > a یا a + c > b برو به 5 4- بنویس نمی توان یک مثلث ساخت و برو به 6
جستجوهای مربوط به الگوریتم-دریافت-سه-3-متغیر-بررسی-تشکیل-مثلث
الگوریتم اعداد زوج
الگوریتمی بنویسید که اعداد اول
الگوریتم فاکتوریل
الگوریتمی بنویسید که مقسوم علیه
الگوریتم تشخیص اعداد زوج و فرد
الگوریتم عدد کامل
الگوریتمی بنویسید که اعداد اول را چاپ کند
مثال الگوریتم و فلوچارت
برای دریافت به ادامه مطلب بروید
  
  دانلود
پسورد: 8d46a6d7a
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد