دانلود

دانلود

دانلود آهنگ
دانلود

دانلود

دانلود آهنگ

selene gomez Love You Like A Love دانلود اهنگ + ترجمه و متن


برای دریافت به ادامه مطلب بروید
برچسب ها:

دانلود ترجمه ی متن آهنگ Love You Like A Love Song از ...
gomez/118-2-selena-gomez-love-you-like-a-love-song.html
Selena Gomez - Love You Like A Love Song Lyrics. It's been said and done. قبلا گفته شده و انجام شده. Every beautiful thought's been already sung. قبلا در مورد ...
متن ترانه های خارجی با ترجمه فارسی - Selena Gomez - Love ...
Selena Gomez - Love You Like A Love Song. یکشنبه 1 آبان 1390. نام خواننده: Selena Gomez نام آهنگ: Love You Like A Love Song متن آهنگ همراه با ترجمه فارسی در ...
متن و ترجمه Love You Like A Love Song از Selena Gomez
۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - close. دانلود آهنگ جدید · دانلود آهنگ جدید ... متن و ترجمه Love You Like A Love Song از Selena Gomez. متن و ترجمه Love You Like A Love Song از ...
متن و ترجمه فارسی اهنگ Selena Gomez Love You Like a ...
متن-و-ترجمه-فارسی-اهنگ-selena-gomez-love-you-like-a-love-s...
متن و ترجمه فارسی اهنگ Selena Gomez Love You Like a Love Song, FindLyrics |ترجمه آهنگ های خارجی,دانلود آهنگ های خارجی.
متن و ترجمه ی آهنگ Love You Like A Love Song از Selena ...
› انجمن ها › موسیقی › متن موزیک های ایرانی و خارجی
متن و ترجمه ی آهنگ Love You Like A Love Song از Selena Gomez It's been said and done همه ... در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و .
دانلود آهنگ پر طرفدار i love you like a love song از سلنا گومز ...
دانلود-آهنگ-پر-طرفدار-i-love-you-like-a-love-song-از-سلن...
آهنگ بسیار زیبای سلنا گومز به اسم i love you like a love song baby که باعث محبوبیت دو برابر این خواننده ی جوان شده (برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید)
شما از این صفحه 4 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 11/9/15
هالیوودی ها - متن آهنگ love u like a love song سلنا گومز
17.aspx
۳۰ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هالیوودی ها - متن آهنگ love u like a love song سلنا گومز - دوست دارید ... You are... andI want you to know baby. I, I love you like a love song, baby
دانلود آهنگ جدید سلنا گومز به نام Love You Like A Love | ...
دانلود-آهنگ-جدید-سلنا-گومز-به-نام-love-you-like-a-love/
دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عشقم کجایی دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو و خلسه به نام با تو ... متن ترانه - دانلود آهنگ جدید سلنا گومز به نام Love You Like A Love.
ترجمه آهنگ Love song سلنا گومز - مترجم جوان
51.aspx
مترجم جوان - ترجمه آهنگ Love song سلنا گومز - ترجمه انواع متون انگلیسی - مترجم جوان. ... آخرین مطالب. متن و ترجمه آهنگ turn up the night از انریکه · آهنگ Heart ... Download ... I, I love you like a love song, baby. من, من تورو مثل یه آهنگ عاشقانه دوس دارم!!
دانلود آهنگ Love You Like A Love Song – ترجمه متن ... - ...
› آهنگ خارجی › Selena Gomez
ترجمه متن آهنگ و دانلود آهنگ Love You Like A Love Song با کیفیت عالی و لینک مستقیم و رایگان همراه با لیریک فارسی و متن آهنگ از Selena Gomez.
برای دریافت به ادامه مطلب بروید
ترجمه متن آهنگ:

It’s been said and done

این قبلا گفته شده و انجام شده

Every beautiful thought’s been already sung

هر فکر زیبایی قبلا به یه اهنگ تبدیل شده

And I guess right now here’s another one

و فکر کنم الان این یکی دیگه از اون اهنگاس

So your melody will play on and on,

ملودی تو پشت سر هم نواخته میشه

with best we own

بهترین چیزی که داریم

You are beautiful, like a dream come alive, incredible

تو زیبایی مثل یه رویای حقیقی …زیباییت باورنکردنیه

A center full of miracle, lyrical

مثل مرکز تمام معجزه ها پر از شور و هیجان

You’ve saved my life again

تو دوباره زندگی منو نجات دادی

And I want you to know baby

و فقط می خوام بدونی

[Chorus]

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

And I keep it in re-pe-pe-peat

و من همش تکرارش می کنم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

And I keep it in re-pe-pe-peat

و من همش تکرارش می کنم

[Verse 2]

Cursing me, boy you played through my mind like a symphony

پسر!!! همیشه تو ذهنم عین یه سمفونی نواخته میشی

There’s no way to describe what you do to me

هیچ جوری نمی تونم توصیف کنم با من چه کار کردی

You just do to me, what you do

تو فقط داری کار خودتو می کنی(منو عاشق می کنی)ه

And it feels like I’ve been rescued

و این عشق طوریه که من حس می کنم نجات پیدا کردم

I’ve been set free

و من ازاد شدم

I am hyptonized by your destiny

من با سرنوشت تو هیپنوتیزم شدم

You are magical, lyrical, beautiful

تو جادویی هستی پرشور و هیجانی زیبایی

You are…I want you to know baby

تو هستی….و فقط می خوام بدونی

[Chorus]

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

And I keep it in re-pe-pe-peat

و من همش تکرارش می کنم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

And I keep it in re-pe-pe-peat

و من همش تکرارش می کنم

[Bridge]

No one can pause

هیچکس نمی تونه مکث کنه

You stand alone, to every record I own

تو تنها کسی هستی که تو تمام خاطرات و پیشینه ی منه

Music to my hear that’s what you are

موزیکی که من درکش میکنم تو هستی

A song that goes on and on

موزیکی که همیشه در حال نواختنه

[Chorus]

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

And I keep it in re-pe-pe-peat

و من همش تکرارش می کنم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I, I love you like a love song, baby

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم عزیزم

I love you…like a love song…

من تو رو مثل یه اهنگ عاشقانه دوست دارم


برای دریافت به ادامه مطلب بروید
 



نظرات 21 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 12:51

سه‌شنبه 9 دی 1399 ساعت 13:19

Love you selena Gomez

سارا جمعه 30 آذر 1397 ساعت 13:41

عالللللللللییییی
خیلی خوبه آهنگه با این آهنگ طرفدار سلنا گومز شدم

نازنین چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 18:12 http://http://frozen83.blogfa.com/

:قلب:

AY..DA پنج‌شنبه 1 آذر 1397 ساعت 12:46

عالیه عالی واقعا محشره

Selena شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 16:50

:بوس

امیر جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 11:02

ملینا دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 22:13

محشره

aysan پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 16:57 http://computergirls

Ilove youuuuuuuu

عسل جووووووووون یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 15:41

عالی نیس..
.

...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.






.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.



...











....







........











محشره

LADYBUG شنبه 8 مهر 1396 ساعت 19:44

LIIIIKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

افشــــــــــین جمعه 7 مهر 1396 ساعت 04:08

عالیییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییی

شایان دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 15:48

خیلی دوسش دارم واقعاًعاااااااااااالیییییییییی

Melika چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 15:57

عالیه خییییییییییییلی

Sepehr پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 12:26

In music aliie

مهلا سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 13:27

عالیه من خیلی دوستش دارم

سلام شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 15:42

It was best song

امیر جمعه 23 تیر 1396 ساعت 11:59

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

song شنبه 3 تیر 1396 ساعت 11:09

there was good

Selena شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 14:47

بسیار عالی : دانلود کنید

selena یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 10:26

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد