دانلود

دانلود

دانلود آهنگ
دانلود

دانلود

دانلود آهنگ

دانلود اهنگ جدید مسعود صادقلو خاطره + متن اهنگ تکست


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
برچسب ها:

دانلود آهنگ مسعود صادقلو با نام خاطره - نسل موزیک
https:///مسعود-صادقلو-...
23 ساعت قبل ... دانلود آهنگ مسعود صادقلو - خاطره Download New Song Masoud Sadeghloo - Khatere تنظیم: سعید سام ؛ آهنگسازی: عماد ...
مسعود صادقلو خاطره | کیفیت 320 و 128 | متن آهنگ - نکس وان
nex1.ir/مسعود-صادقلو-770/
28 دقیقه قبل ... مسعود صادقلو خاطره ، دانلود آهنگ مسعود صادقلو خاطره کیفیت 320 و 128 Download Music Masoud Sadeghloo Khatereh .
دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام خاطره - رز موزیک
/مسعود-صادقلو-خاطره.html
30 دقیقه قبل ... دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خاطره Download New Music Masoud Sadeghloo - Khatereh.
دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام خاطره
https:///آهنگ-مسعود-صادقلو-...
29 دقیقه قبل ... دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو - خاطره Download New Music Masoud Sadeghloo -
دانلود آهنگ مسعود صادقلو خاطره ( کیفیت اصلی MP3 ) • آپ موزیک
https:///مسعود-صادقلو-خاطره/
دانلود آهنگ مسعود صادقلو خاطره موزیک شنیدنی و احساسی مسعود صادقلو بنام خاطره با دو کیفیت 320 و 128 همینک از رسانه آپ موزیک.
دانلود آهنگ مسعود صادقلو خاطره | با متن و کیفیت 320 و 128 • موزیکفا-song/2981/
 
 Rating: 3.4 - 5 votes
2 روز پیش ... دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو خاطره در این لحطه از موزیکفا برای شما کابران گرامی ترانه خاطره رو آماده کردیم با صدای مسعود ...
دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو خاطره - جناب موزیک
www​./.../music-khatereh-...
11 دقیقه قبل ... آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خاطره خاطره موزیک جدید مسعود ... Download The New Masoud Sadeghloo Song Khatereh
دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام خاطره - پوریا پوتک
https:///.../مسعود-صادقلو-خاطر...
دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خاطره Download New Music By Masoud Sadeghloo Called Khatereh.
دانلود آهنگ مسعود صادقلو - خاطره | به موزیک - Behmusic
https:///.../دانلود-آهنگ-مسعو...
27 دقیقه قبل ... مسعود صادقلو خاطره, دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام رایگان همراه با لینک مستقیم Masoud Sadeghloo Khatereh.
دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو خاطره - شیراز سانگ
https://آهنگ-مسعود-...
18 آگوست 2018 ... دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو خاطره , دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خاطره با دو کیفیت 128 و320 همراه با پخش آنلاین و ...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن اهنگ:

دوباره خنده هات بی رنگ و رو شدن کی حالتو بد کرد
برو ولی اگه دلت هوایی شد بدون فکر برگرد
برو ولی هیچ وقت یادت نره که من چشم انتظارتم
دیوونه حالیت نیست دلت باهام نیست اما بیمارتم
من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو نامردی
من که میدونم تو دووم نمیاری تو با من یه دنیا خاطره داری
من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو نامردی
من که میدونم تو دووم نمیاری تو با من یه دنیا خاطره داری
میگن که اشتباهی قشنگ ترین گناهمی چرا باهام سردی
دلیل اشک و آهمی تو بغض هر نگاهمی ولی کاش زود برگردی
من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو نامردی
من که میدونم تو دووم نمیاری تو با من یه دنیا خاطره داری
من که میدونم باز برمیگردی چه کاریه این همه نارو نامردی
من که میدونم تو دووم نمیاری تو با من یه دنیا خاطره داری
دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام خاطره
دانلود آهنگ خاطره مسعود صادقلو

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد