دانلود

دانلود

دانلود آهنگ
دانلود

دانلود

دانلود آهنگ

دانلود خط مرگ گروه آیس بویز ice boys + متن اهنگ


برای دانلود به ادامه مطلب بروید
برچسب ها:

دانلود اهنگ خط مرگ ایس بویز
download.aspx?...دانلود_اهنگ_خط_...
Translate this page
دانلود اهنگ خط مرگ از گروه ایس بویز ، متن اهنگ جاده ی قصه ی ما هوای بارون و تگرگ با کارات ... دانلود اهنگ بسیار زیبای خط مرگ از گروه ایس بویز البوم باور ندارم .
دانلود اهنگ های گروه ایس بویز
download.aspx?...دانلود_اهنگ...گر...
Translate this page
گروه Ice Boys البوم باور ندارم - تکصدا tak3da/68/گروه-Ice-Boys-البوم-باور-ندارم/ Rating: 100% - Review by Omid Ahmadi البوم فوق العاده زیبا به اسم باور ندارم از ...
Missing: بسیار ‎خط ‎مرگ ‎متن ‎تکست
دانلود آهنگ بسیار زیبای خط مرگ از گروه آیس بویز آلبوم باور ندارم ...
دانلود-آهنگ-بسیار-زیبای-خط-مرگ-از-گ...
Translate this page
Nov 19, 2014 - دانلود آهنگ بسیار زیبای خط مرگ از گروه آیس بویز آلبوم باور ندارم آهنگ خط مرگ کاری از گروه آیس بویز واقعن قشنگ پیشنهاد میکنم حتما این آهنگ ...
برچسب گروه آیس بویز جاده قصه ما - دانلود آهنگ نرم افزار بازی
گروه-آیس-بویز-جاده-قصه-ما
Translate this page
دانلود آهنگ بسیار زیبای خط مرگ از گروه آیس بویز آلبوم باور ندارم ... آهنگ خط مرگ کاری از گروه آیس بویز واقعن قشنگ پیشنهاد میکنم حتما این آهنگ دانلود کنید
گروه Ice Boys آلبوم باور ندارم - تکصدا
گروه-Ice-Boys-آلبوم-باور-ندارم/
Translate this page
آلبوم فوق العاده زیبا به اسم باور ندارم از گروه Ice Boys با صدای مهرداد ، مهدی و محسن آهنگ و تنظیم پارسا چیلیک پیشنهاد میکنم حتماً دانلود کنید روی ادامه متن کلیک ...
بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه قدیمی - آرشیو مطالب روز
بیتاب+%257C+دانلود+آهنگ+غمگین...
Translate this page
Feb 5, 2017 - دانلود آهنگ باور کن که جز تو هیچکسی برای قلب من شبیه تو نبود ... آیس لاو / دانلود آهنگ غمگین/عاشقانه/و احساسی منبع. ادامه مطلب · دانلود آهنگ عشق من. دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی غمگین و عاشقانه عشق من + متن .... تکست آهنگ آهنگ گیتی دیگه دوست ندارم ازت خیلی شکارم,دانلود آهنگ ... همین که می آید ذوق مرگ شود.
من - رزبلاگ
من
Translate this page
شیوا Hik' ad,h ljk ... ljk Hik' nhkg,n Hik' تکست و موزیک دانلود آهنگ · دانلود آلبوم جدید مجید ... وای من شیوا,کد موزیک ای,متن آهنگ ای وای من شیوا Hik' ad,h ljk Hik',تکست نایس TextNice. .... دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای تالار از ارشاد با کیفیت ... دانلود رایگان دو آهنگ گروه آریان با اسم های تا ابد و تو که با من باشی در ادامه دو اهنگ زیبا .
دانلود - رزبلاگ
دانلود
دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی با نام آروم آروم با متن آهنگ دانلود اهنگ جدید ..... دانلود آهنگ Peurto Rico گروه 25 باند Nhkg,n Hik' 25 fhkn - رزبلاگ ...... Traffic Racer به فارسی (مسابقه ترافیک) بازی جدید، بسیار زیبا و هیجان . ...... ljk Hik' nhkg,n Hik' تکست و موزیک دانلود آهنگ · دانلود آلبوم جدید مجید علیپور به . ...... باور | سوگند .
دانلود اهنگ جدید بهادر احمدپور به نام باور ندارم | شیک ترین ها
دانلود+اهنگ+جدید+بهادر+احمدپور... - Translate this page
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام صفوی به نام شوخی ندارم با بالا ترین ... دانلود آهنگ شوخی ندارم با کیفیت 128 و 320 بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ ... کد آوای انتظار همخوانی گروه کر - زنگ زنگه بیکلام | ویکی پدیا تهران .... www.mod.text-ahang.ir/. ... از خط ایرانسل خود به ۷۵۷۵ پیامک بزنید آهنگ پیشواز محمدیان – عیدتان مبارک کد
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
متن آهنگ:
جاده ی قصه ی ما هوای بارون و تگرگ

میزنه سیلی به گوشم رسیدیم به خط مرگ

خطی که پایان عشق واسه عاشق مثل من

با کارات لجبازی کردی برسیم به خط مرگ

حالا من بدون تو تو هم یه روز بدون من

مثل یک نقطه ی پرگار گیج میشیم به دور هم

هردومون راهو ببینیم نرسیم به خط مرگ

بیا یک بار دیگه عاشق بشیم بدون من

جاده ی قصه ی ما هوای بارون و تگرگ

میزنه سیلی به گوشم رسیدیم به خط مرگ

خطی که پایان عشق واسه عاشق مثل من

با کارات لجبازی کردی برسیم به خط مرگ

آهنگ خط مرگ از گروه آیس بویز

با کارات لجبازی کردی برسیم به خط مرگ

حالا من بدون تو تو هم یه روز بدون من

مثل یک نقطه ی پرگار گیج میشیم به دور هم

هردومون راهو ببینیم نرسیم به خط مرگ

بیا یک بار دیگه عاشق بشیم بدون من

دلـــــم شکســـته از دلــــت

نفریـــــن قلــــب عاشقـــــم

هـمیــشه هست پشت سرت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد